Välkommen! Här bloggar konsthantverkare Maria Öqvist Öhman om färg, kreativitet, konsthantverk, hem och tankar.

4 november 2012

Roligt att göra kort!



Startade morgonen tidigt i min atelje. Fixade med två beställningar. Här ovan syns en; 10 kort med kuvert som ska till ett företag som har dem när de ska ge bort en gåva. Gjorda speciellt för dem. Så roligt att göra kort, var ett tag sedan jag hann med det. Ska snart göra flera...
*
Jag har fått kontakt med en tjej som heter Kristina Emanuelsson som snart öppnar en site som ska inspirera människor att följa sina drömmar, ta vara på sina styrkor och välja hur de vill leva sina liv. Hon ville intervjua mig som inspirationskälla på sin blogg. Här kan ni läsa den intervjun om ni vill.
*
10 new cards with envelopes.

9 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Så fina!

Pysselfarmor sa...

Fantastiskt underbara!

http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/

A´marie sa...

Så snygga och färgglada!!/Annemarie

Kandidatnummer sa...

Jätte fina kort! :)

Annika GW sa...

Vackra och fantasifulla! / Annika

Anonym sa...

Kanonfina :)

Hanna sa...

så fina kort, helt underbara.
Ha en fin söndagskväll!
Kram
Hanna

TUSEN VASER sa...

Jag sällar mig till beundrarna av dina kort, sån skaparglädje!

Anna sa...

Så himlans fina!
Vad glad man skulle bli om det dök upp ett sådant kort i lådan!

Kramen!
http://husprojektet.bloggplatsen.se