Välkommen! Här bloggar konsthantverkare Maria Öqvist Öhman om färg, kreativitet, konsthantverk, hem och tankar.

7 november 2012

Go with the flow!

Jag är inne i ett produktivt flow just nu. Jag njuter av det och skapar på. Igår gjorde jag fåglar som flyger i luffarslöjdshjärta. Finns till salu HÄR. Nedan syns en liten glimt av något som jag arbetat med de sista dagarna och som är hemligt än så länge, men ni får en tjuvtitt... Mer om det om någon vecka...
I go with the flow and make a lot of things right now. Last days I have worked with wire.

7 kommentarer:

med nål och tråd sa...

Så snyggt ditt hemliga projekt ser ut!

Jag har flätade också av mjölkpaket, fast jag klippte bort bottnen eftersom den var så hård. Remsorna som blev kvar var så korta att det bara blev en liten liten korg. Bökigt att fläta med var det också.

BrittB sa...

Herlig flyt! Venter spent på fortsettelsen! :-)

Emileitha/Tarja sa...

Så fint

till-vidas-ara sa...

ååh! gillar verkligen fågeln där! vilken energi. känns att det emanerar ut från dit och till konsten. fortsätt så..med strömmen...

kramar Lycke

krajamaria sa...

Så fint hjärtat är, med fågel men säkert utan också.

Äppelblom sa...

Hjärtat är jättefint, men vad kan det andra vara?
Må så gott!

Sanna sa...

Ljuvligt hjärta du skapat! <3