Välkommen! Här bloggar konsthantverkare Maria Öqvist Öhman om färg, kreativitet, konsthantverk, hem och tankar.

23 november 2012

Fredag morgon


Står här i ett morgonmörkt kök, som börjar bli lite juligt. Tänker att om jag hinner ta fram en sådär tio julsaker om dagen, så kanske jag är klar om en vecka. Idag ska jag mingla och lyssna på föreläsare. Näringslivets dag i Piteå står på agendan.
*
Me in a dark kitchen. Friday morning. I have start to put in christmas decorations. If I start now  I maybe be ready in a week.

7 kommentarer:

Trädgården på Höjden... sa...

hoppas det blir en bra föreläsning. här lyser solen minsann för första gången på länge och jag känner att jag piggnar till :-)
kram åsa

Madde sa...

Ser gott och varmt ut hemma hos dig. Ha en bra dag!

Linda sa...

Hoppas att du får en bra näringslivet dag!

Nu kör vi julpynt! :)

Livskrafter sa...

Är in och kikar lite i din finfina blogg, Som vanligt blir man inspirerad och glad i själen och kreativiteten blommar
kram och ha en fin fredag
Emma

Hanna sa...

du gör lite som jag med julsakerna.
Ville bara titta in och önska en fin helg.
kram
Hanna

wasim sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Fröken Prickig sa...

Fin bild på dig! Gillar frisyren.