Välkommen! Här bloggar konsthantverkare Maria Öqvist Öhman om färg, kreativitet, konsthantverk, hem och tankar.

19 oktober 2012

Skyddsänglar

En hel bunt nysydda änglar finns nu till salu på min hemsida HÄR eller HÄR. De har bytt namn, tidigare kallade jag dem Busiga Änglar. De är fortfarande Busiga men jag kallar dem för Skyddsänglar. Tänkt att de har en uppgift att fylla för dom som har dem. Jag tycker mycket om att sy dessa änglar eftersom det ger mig möjlighet att använda alla småbitar av tyg, som blir över från när jag syr Räddisar bland annat.
*
New angels, for sale HERE

8 kommentarer:

Aleisa Ribalta sa...

Jag är lycklig ägare av en av dem!

Anonym sa...

Verkligen sööta skyddsänglar...skulle vi alla behöva en av ibland!
Ha en finfin helg♥
Ann-Louisekram

Trädgården på Höjden... sa...

Skyddsänglar. Fint det.
Kram åsa

Lyllos sa...

Vad fint med skyddsänglar, och så blir man ju glad av dom!
Kram Linda

BrittB sa...

Herlige engler, de er jo bare så sjarmerende! :-)

Marina sa...

Du är verkligen flitig. Det är ju visserligen ditt jobb men jag är ändå imponerad.

Erica läser mandarin på gymnasiet och nu har hon och nio andra fått resa till Kina för att gå i skola där i 2,5 vecka. Otroligt spännande för henne som älskar både språk och historia.

Kram

Annika GW sa...

Så fina! Var och en med sin personlighet! / Annika

millandante sa...

De är så fina!!