Välkommen! Här bloggar konsthantverkare Maria Öqvist Öhman om färg, kreativitet, konsthantverk, hem och tankar.

27 augusti 2012

Snart höst

Jag fick ett träd och flera buskar när jag fyllde år tidigare i somras. Dem har jag grävt ner här bredvid uteplatsen på gräsmattan. Mellan dem har jag satt stenar och perenner som jag delat från andra rabatter. Kanske tar sig till nästa år. Då ska jag också fortsätta med grävandet bortanför bigarråträdet. Jag passade också på att fota lite andra glimtar från vår höstiga trädgård nedan.



Some pics from our garden. Soon autumn.

8 kommentarer:

BD sa...

Vackra bilder jag tycker att hösten är varmt välkommen!

Tiina A sa...

Wow! So colourful autumn pics!
It's time to enjoy all the colours before their disappear outside!

Emileitha/Tarja sa...

Hösten har så underbara färger o frisk klar luft att andas in.. Fina bilder, blir fint runt uteplatsen

Tante Brocante en De Dames Van Dale sa...

nice pictures!
i hope it will take some time before autumn comes!

Anonym sa...

Åh... så vackra färger du omger dig med!
Njuter!!

Ha en riktigt fin dag
Ann-Louisekram

BrittB sa...

Flotte fargerike bilder! :-)

Hanna sa...

fina bilder.
Kram
Hanna

marie-louise sa...

Hallå där Maria,
vad fint du har det!!!!