Välkommen! Här bloggar konsthantverkare Maria Öqvist Öhman om färg, kreativitet, konsthantverk, hem och tankar.

8 juli 2012

Söndag


Vet inte riktigt vad, men jag har en dag då jag bara får till lite suddiga bilder. Vaknade tidigt, men det är ganska skönt. Igår sprang jag 8 km i ett sträck. Gick fint! Idag kalasplanerar jag och så måste jag kvällsjobba mitt i min lilla semester. Ett möte som kallar. Jag gillar inte bara prickigt, randigt är också fint. Ikea reade dessa ljus som nu står på rad och parad på min ljusbricka.
*
A little bit blurred day I think. Striped candles in a row.

8 kommentarer:

Elin sa...

Jag ska också springa lite längre idag har jag tänkt... Vi får se hur det går. (Har fortfarande inte kollat vilket startled jag står i - det kommer!)

thejeanettishway sa...

jag vill ha såna ljus. fanns de i andra färger???

BD sa...

Så mycket spring i dina ben!!! Underbart, randigt är så sjömans fint och somrigt!

färgtrappan sa...

Fina ljus!
/Maja

Anonym sa...

Hej fina du!
Du har det så snyggt och trevligt hemma hos dig :)
Var också ute sprang igår .... Ca 6 km. Helt lagom för mig då jag inte är löpartypen med lätt kropp och lätta steg. Styrketräning är min grej och orientalisk dans såklart :)
Ha en härlig dag!

Anonym sa...

Vad fräscht och fint du har det, riktigt läckra ljus du köpt, ibland har man tur och hittar fina grejer på IKEA.
Här har regnat av och till hela helgen så det börjar bli lite tradigt minst sagt. Längtar efter sol och bad och vanliga traditionella sommaraktiviteter.
Ann-Louise kram

Cecilia sa...

Så fint Maria! Ljusen är ju snygga för att de passar så bra hos dej.

Hannele på Hisingen sa...

Fint att springa nu.