Välkommen! Här bloggar konsthantverkare Maria Öqvist Öhman om färg, kreativitet, konsthantverk, hem och tankar.

2 april 2012

Vad bjuder dagen på?


Eftersom jag är så svartklädd idag så får jag bjuda på ett blommigt ägg. Undrar vad ägget innehåller. Kanske en dag som börjar med pruttar, skratt och glada barn. Resten av innehållet kan jag bara hoppas och gissa på. Jag hoppas på plåtslöjd och promenad. Resten får bli överraskningar!
*
Dressed in black with a blossom egg. The egg containing maybe a day that starts with farts, laugh and happy children. The rest of the day may be a surprise!

5 kommentarer:

La luz del norte sa...

God påske, Maria! Håper alt er bra med deg og dine. Ser ut som du har noe spennende på gang med det egget der! :D

Klem fra "Nårje"

Julia - Inredning o Sött! sa...

Vi har faktiskt börjat dagen med påskpyssel! (jag och min dotter) Nu hoppas jag hinna få lite eget gjort innan mitt "riktiga" arbete börjar :P Ha en bra dag!

Gunilla sa...

Så fint påskägg! :)

Hannele på Hisingen sa...

jo, en bra dag börjar med skratt

Familjen Tapper-Kaller sa...

Vilket fint, blommigt ägg!
Glad Påsk, Maria!