Välkommen! Här bloggar konsthantverkare Maria Öqvist Öhman om färg, kreativitet, konsthantverk, hem och tankar.

11 april 2012

I postlådan


Igår kom nytryckta stora vykort med mina motiv från tryckeriet. Blåklint som syns längst till höger, är ett nyritat mönster. Kommer att komma på bricka också. Skatbilden har fått ny ljusgrön bakgrundsfärg. Vykorten finns till salu på min hemsida. Med posten kom också en fin överraskning, en hel rulle med vackra gamla kartor. Det var med nål och tråd som förstod att jag skulle bli lycklig över den gåvan. Jag fick också en påskpresent i torsdags, en fin grytlapp till min samling av Ullamona. En massa kul saker i postlådan alltså!
*
My new postcards arriwed yesterday. And also a gift with old maps from a blogfriend.

7 kommentarer:

Maria sa...

Blåklint!!! Kommer den som grytunderlägg och skärbräda också?? *hoppas*

hennihenni sa...

Vilken rolig post du får, den här veckan har jag bara fått fönsterkuvert (och de innehåller ju sällan något kul)...

Sanna sa...

Åh mycket skoj du fått i postlådan, slår räkningar och reklam med hästlängder.. =)

SV: Ja kirskålen är mycket c-vitaminrik bla. =)

Kraaaaam
Sanna

Ingrid sa...

När det kommer så fin post är det kul att öppna brevlådan :-).
Vilken otroligt fin ljuskrona du har gjort. Allt det du gör är så fint och kreativt.

kram
Ingrid

PillePalle sa...

Så fine postkort du har laget!
Englekort er supersøtt!

Emma sa...

Så fint! Ska kika in på din hemsida och botanisera runt. Hämtade själv ut paket på poststället idag
http://krupnikov.wordpress.com/2012/04/11/paket-pa-posten-2/

Nanna sa...

Vad glad jag blev för din kommentar häromdan! Kom på att jag glömt säga det. Ska kika runt på din blogg också. Tycker bara namnet är hur härligt som helst!