Välkommen! Här bloggar konsthantverkare Maria Öqvist Öhman om färg, kreativitet, konsthantverk, hem och tankar.

27 mars 2012

Lite som en dans


Igår var det en dag då jag dansade fram liksom i quickstep. Fick både mycket gjort och hade mycket att göra. Bland annat var finaste gänget från Skellefteå här på Inspirationsföreläsning och ateljebesök. Det var roligt. Har du också en grupp som vill få 60 minuters inspiration så finns det att boka och köpa HÄR.
Idag går dagen mer i slowfox. Jag sitter fortfarande i morgonrock. Har en liten donna hemma och ska väl jobba, men har bara hunnit lite grann ännu. Men jag jobbar väldigt bra i morgonrock!
*
Sometime life is like a dance. Yesterday like Quickstep, today more like Slowfox.

3 kommentarer:

AttenKattenNoa sa...

Ha, sitter med två varma barn, men har precis kommit ur pyjamasen:-) Mest har jag druckit te idag, det är en sådan dag idag. Skönt!

Hannele på Hisingen sa...

Såna dagar ska man njuta av!

Elin sa...

Och för mig är det tvärtom. Igår var en sådan dag när jag inte borde ha klivit upp ur sängen, men idag har jag fått en hel del gjort. Tur att det växlar!