Välkommen! Här bloggar konsthantverkare Maria Öqvist Öhman om färg, kreativitet, konsthantverk, hem och tankar.

3 januari 2012

Året 2011 Del 3








I juli fortsätter vi vår Sverigesemester, jag plockar fler buketter och köper mig en ny duk och matta i födelsedagspresent. Jag är också med sommarlediga barn, vilar och badar och träffar en massa fina vänner. Bland annat fina Anna Stilla.
I augusti nattvandrar jag i den ljusa natten och står på loppis och säljer grejer. Jag köper bara med mig en gammal låda hem igen. Jag blir också förvånad över att sommarvärmen försvinner i ett huj och över att mina barn plötsligt blivit ett skolår äldre.
I september köper jag ett nytt kameraobjektiv, får en nytändning och gör om bloggen. Jag och mannen gör också en weekendresa till Nice.
*
My 2011, part three.

10 kommentarer:

Gunilla sa...

God fortsättning!
Kul sammanfattning av 2011 - jag ser fram emot del fyra. :)

Anette sa...

Oj! Ja här blommar det verkligen,
mycket fina bilder.
God fortsättning!

Annika Christensen sa...

Här blev piggnade man till när man tittade in. Härligt med lite färg.
Ha det gott
Annika

Annika Christensen sa...

Det blev ett blev för mycket ser jag. Ursäkta för detta.
Annika

E.R.R.Y sa...

Vilken fin årskrönika, underbara bilder! funderar på att göra en jag med (i år också)...

God fortsättning, hoppas att 2012 innehåller allt du önskar!

Sandra Viström sa...

Underbara bilder från sommaren. Men visst är det härligt med all snö. Jag njuter i alla fall:)

Hannele på Hisingen sa...

Spännande foton.

Hannele sa...

P.S.
din potatispinne är ju bakpinne

Kenneth Forsström sa...

Cool låda och jag gillar verkligen bilden av rymdäggen och really really "Nice" foto av badet ;)

Maria sa...

Kenneth: Ja, rymdäggsbilden är nog min favorit av alla.
Och det var nice i NICE!