Välkommen! Här bloggar konsthantverkare Maria Öqvist Öhman om färg, kreativitet, konsthantverk, hem och tankar.

19 augusti 2011

Mycket gjort, mycket nytt

Nu är jag verkligen varit inne i ett produktionsskov. Och när jag är det så arbetar jag som en myra. Ibland dag och natt. Kanske inte bra för mitt eget bästa, men kreativiteten liksom glöder i skallen på mig. Då är det bara att jobba på. Jag har inget annat val. Nya broscher har jag gjort. De ska få följa med på marknad i helgen, men endel av dem finns också till salu HÄR på min hemsida.


Jag har också gjort två till nya halsband. Dessa två har ett hänge av målade korkar från ett gammalt fiskenät. Metallsnurrorna till halsbanden snurrar jag själv, så det ligger ganska mycket arbetstid bakom varje halsband.
 New broosches and necklaces. Some of them for sale HERE.

5 kommentarer:

Katarina sa...

Snyggt!

Hannele på Hisingen sa...

jag gillar dina broscher :)

m sa...

Jättefint!

thejeanettishway sa...

men herre min jeh så fräcka broscher..
vill ha allihop!
kram från dalsland//

marie-louise sa...

Kul med dina blandade material!