Välkommen! Här bloggar konsthantverkare Maria Öqvist Öhman om färg, kreativitet, konsthantverk, hem och tankar.

26 september 2009

Doptavla / Namntavla

Jag hakar på trenden.
Säljer Doptavla / Namntavla
där kunden själv får välja vilket
namn, datum, längd och vikt som ska stå på bilden.
De är i A4 storlek och finns i sex olika färgställningar.
Du hittar dem under
Produkter/Affischer på min hemsida.
Affischerna finns nu på en egen sida
(inte tillsammans med Tavlor), så jag
har snickrat både med bilder och med hemsida nu på morgonen.
Kul med en sådan "snickeriverkstad".




New posters on my homepage, here.

8 kommentarer:

Lina sa...

Gulligt!
Trevlig lördag.
/Lina

EVA / whiskyochchampagne sa...

Åhhh så söta ! Kan ju passa perfekt sen i vinter då jag blir mormor...

***
KRAAAM EVA

Anonym sa...

SUPERDUPERFINA! De kommer sälja som smör i solsken!

florin design sa...

Jätte fina, känns mycket mer personliga än många andra jag sett!

EVA / whiskyochchampagne sa...

Ja glaset är köpt på Kupan...skulle bara varit flera :D !

***
KRAAAM EVA

Beata sa...

Du verkar vara fylld av nya projekt! Fina!

millandante sa...

Så fina!! Och vad lustigt, du är den andra idag som skriver om doptavlor. Just idag när jag varit på dop och själv haft med mig en doptavla! (i tusch då...) Men det är kanske i ropet nu som du skriver...
Ja roliga att göra är de i alla fall!
Kram

florin design sa...

Men klart du ska stå på hantverksdagarna! Gör du inte alltid det?