Välkommen! Här bloggar konsthantverkare Maria Öqvist Öhman om färg, kreativitet, konsthantverk, hem och tankar.

8 april 2011

Efterrättsrest

En efterrätt en kväll, smoothie med blåbär och jordgubbar. Det blev kvar en liten efterrättsrest (vilket roligt ord!)

 Det som blev över av smoothien rörde jag ner i frukostfilen nästa morgon, det blev gott! Skålen är gjord av keramikern Marie-Louise Sundqvist.

Om du vill följa min blogg på en ny fin sida där man kan se bloggar som uppdateras, så kan du klicka här och markera att du vill följa min blogg:
Jag blommar
*
One evening, smoothie with blueberrys/strawberrys for dessert. And the other day, breakfast with the rest of the smoothie mixed with "fil" (processed sour milk).

2 kommentarer:

memoiKarin sa...

Åå gu va gott det ser ut!

4U2 sa...

Om någon tillagade min frukost och bjöd på det sättet (vackert dukat osv) skulle jag verkligen må gott! ;)
Ja, själv är jag för lat!