Välkommen! Här bloggar konsthantverkare Maria Öqvist Öhman om färg, kreativitet, konsthantverk, hem och tankar.

10 februari 2013

Förändringar

Söndag igen. Veckorna går snabbt. Jag arbetar med förändringar som jag ska göra med min blogg/hemsida/shop. Är lite i valet och kvalet. Kanske ska flytta bloggen till www.jagblommar.se och kanske göra ytterligare en sida med en riktig shop med kundvagn mm. Funderar så det knakar på vad som blir bäst och hur jag ska förändra. Har haft mitt företag i drygt 5 år och känner att några förändringar behöver göras snart. Min söndagsbild är på vår datorhörna, mitt lilla kontor.
Fler söndagsbilder finns på FABRIKEN.

8 kommentarer:

Madde sa...

Jag går också i förändringstankar. Liknande. Tänker fram och tillbaka. Har svårt att bestämma mig. Å ena sidan, å andra sidan...

Madde sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ewa`s Galleri sa...

Förändringstankar är alltid bra att ha
Vilken fint kontor du har
Ha en skön söndag

Hanna sa...

så fint
Ha en fin söndags eftermiddag!
Kram
Hanna

Kerstin sa...

Ja en webshop kopplat till bloggen är något som jag också kommer att lägga till. Maja på Husmorsskolan startade en för en tid sedan och har goda erfarenheter.

Hannele på Hisingen sa...

Den klockan är min favorit :)

Anonym sa...

Jag skulle också vilja göra slag i saken och förändra min blogg, dock utan webbutik ;-)
Har blivit trött på mej själv.
Lycka till med vårstädningen!!!

till-vidas-ara sa...

Underbart kontor där kära du. Ta kraft av det röda runtom dig och gör den där förändringen. jag tror det blir jättebra med en webbshop kopplat till bloggen! Här försöker man hitta krafterna igen efter alla sjukor. ser ljuset nu..

kramar Lycke